wool star

Sieci sprzedaży bezpośredniej, akwizycja, telesprzedaż itp czyli jak nie dać się nabić w cudowne odkurzacze, kosmiczne garnki, lecznicze komplety pościeli i inne tym podobne wynalazki. Uwaga na oszustów w srebrnych garniturkach !!!
Regulamin forum
Pamiętaj !!!

- pisz tylko to na co masz dowody, nie fantazjuj, jeśli masz zdjęcia to dołącz do postu
- nie oczerniaj i nie obrażaj innych, wszystko można opisać bez używania łaciny
- nie ma opcji edytowania i usuwania postów więc dobrze się zastanów przed napisaniem
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Art. 7. 1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).

3. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
laura12

wool star

Postautor: laura12 » 27 sie 2009, 14:23

Mam pytanie czy ktoś pracował w firmie wool star? Jak się tam pracuje i jak płacą?

róża

Re: wool star

Postautor: róża » 27 sie 2009, 21:19

to firma do dupy..2

patrzący z boku

Odp: wool star

Postautor: patrzący z boku » 05 lis 2009, 21:43

1. Brak przestrzegania norm czasu pracy. (przerwy)
2. Zmuszanie pracowników do brania urlopów np. w wigilię
3. Nieprzejrzysty i często zmieniający się system wynagrodzeń : z prowizyjnego na stały i odwrotnie, oraz wypłacanie prowizji z 3 miesięcznym opóźnieniem
4. Prowizja często jest nie wypłacana za "zbyt niskie obroty"
5. Praca w pomieszczeniach z klimatyzacją bez możliwości regulacji temperatury (najnormalniej jest zimno)
6. Firma rodzinna z układami i układzikami.
7. Wygórowane ceny produktów wpływają na niską sprzedaż, obcinają nawet promocyjne prezenty dla klientów... zero pomocy dla handlowców ze strony firmy
8. Brak stałego zatrudnienia, często na umowę-zlecenie
9. Bałagan organizacyjny, brak opieki socjalnej
:!:

Sherock Holmes

Odp: wool star

Postautor: Sherock Holmes » 05 lut 2010, 11:23

Widzę palancie, że i na tym forum siejesz zamęt.
Informacja dla czytelników - negatywne wpisy są tworzone w
większości przez tego samego typa, który w ten sposób chce zwabić
pracowników do swojej firemki. Zajrzyjcie na forum firm
konkurencyjnych jak Lama Gold, Remes, For Life czy Welmax. Wszędzie
tam powtarzają się te same opinie (słowo w słowo) tylko ze
zmienionym nickiem. Cóż, jak ktoś nie ma pomysłu na rekrutację to
brzytwy się chwyta.
A dla Ciebie ostrzeżenie - jeśli w ten sposób szukasz ludzi do pracy
to ich znajdziesz. Tych, którzy zawsze są negatywnie nastawieni do
wszystkiego. Wszyscy oni w jednej firmie zamienią ją w prawdziwe
piekło, więc się zastanów, czy to właśnie jest Twoim celem.
Sądzę, że tego nie przemyslałeś. Pewnie nie miałeś czasu skoro
dniami i nocami okupujesz kompa i przeklejasz te bzdury z forum do
forum.
Pamiętaj, Sherlock czuwa wszędzie i zawsze pokaże jak perfidnie
działasz.

Gość

Odp: wool star

Postautor: Gość » 17 lut 2010, 18:58

Widzę palancie, że i na tym forum siejesz zamęt.
Informacja dla czytelników - negatywne wpisy są tworzone w
większości przez tego samego typa, który w ten sposób chce zwabić
pracowników do swojej firemki. Zajrzyjcie na forum firm
konkurencyjnych jak Lama Gold, Remes, For Life czy Welmax. Wszędzie
tam powtarzają się te same opinie (słowo w słowo) tylko ze
zmienionym nickiem. Cóż, jak ktoś nie ma pomysłu na rekrutację to
brzytwy się chwyta.
A dla Ciebie ostrzeżenie - jeśli w ten sposób szukasz ludzi do pracy
to ich znajdziesz. Tych, którzy zawsze są negatywnie nastawieni do
wszystkiego. Wszyscy oni w jednej firmie zamienią ją w prawdziwe
piekło, więc się zastanów, czy to właśnie jest Twoim celem.
Sądzę, że tego nie przemyslałeś. Pewnie nie miałeś czasu skoro
dniami i nocami okupujesz kompa i przeklejasz te bzdury z forum do
forum.
Pamiętaj, Sherlock czuwa wszędzie i zawsze pokaże jak perfidnie
działasz.
Brawo ,Brawo Brawo Popieram ,nudne juz jest to wszystko non stop to samo ,az sie czytac juz nie chce,tematy sie wyczerpałay bo w firmach sie porządek zrobił,i nikt bzdur nie sieje,i tka powinno być!!!!!!

Awatar użytkownika
czarnaewa
Administracja forum
Posty: 866
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:24
Lokalizacja: Orneta
Kontakt:

Re: wool star

Postautor: czarnaewa » 15 lis 2011, 17:22

Spółka Wool Star w Buku (woj. wielkopolskie) sprzedaje produkty z wełny na pokazach oraz przez Internet w całej Polsce. Postępowanie w sprawie przedsiębiorcy zostało wszczęte na podstawie skargi konsumenta. Wątpliwości UOKiK wzbudziły postanowienia we wzorcach umów sprzedaży.

Jedna z klauzul zakwestionowana przez Prezes UOKiK dotyczyła windykacji zaległych należności. Wątpliwości Urzędu wzbudził brak określenia procedur przy stosowaniu opłat za np. upomnienie telefoniczne, listowne, wizytę. W związku z tym, konsument nie wiedział ile razy i kiedy przedsiębiorca może obciążyć go opłatami.

Wątpliwości Urzędu wzbudził brak określenia procedur przy stosowaniu opłat za np. upomnienie telefoniczne, listowne, wizytę. W związku z tym, konsument nie wiedział ile razy i kiedy przedsiębiorca może obciążyć go opłatami. Zastrzeżenia UOKiK wzbudziło także postanowienie, zgodnie z którym konsument rezygnujący z transakcji musiał oddać towar osobiście w określonych godzinach. Kupując produkt od akwizytora na pokazach czy prezentacjach, przez Internet konsument może zrezygnować z zakupu w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy – wystarczy, że odeśle towar do przedsiębiorcy wraz z informacją o swojej decyzji

Zastrzeżenia UOKiK wzbudziło także postanowienie, zgodnie z którym konsument rezygnujący z transakcji musiał oddać towar osobiście w określonych godzinach. Kupując produkt od akwizytora na pokazach czy prezentacjach, przez Internet konsument może zrezygnować z zakupu w ciągu 10 dni od daty zawarcia umowy – wystarczy, że odeśle towar do przedsiębiorcy wraz z informacją o swojej decyzji. Nałożenie obowiązku zwrotu produktu w biurze handlowym przedsiębiorcy może wiązać się z koniecznością ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z zorganizowaniem podróży przez konsumentów mieszkających poza siedzibą przedsiębiorcy – Wool Star sprzedaje swoje produkty m.in. Tychach, Piotrkowie Trybunalskim, Warszawie.

Wool Star zobowiązał się do zmiany zakwestionowanych przez Prezes UOKiK klauzul – do stosowania umów, które nie będą zawierać tych postanowień oraz aneksowania już zawartych.

http://www.uokik.gov.pl/aktualnosci.php ... ews_page=1
Manipulacja neuroperswazyjna!!!

Moje posty mają charakter opinii i oceny, a przez to nie są zniesławiające i nie stanowią znamion czynu opisanego w kk.

Uznanie za bezprawne opinii, stanowiłoby zbyt daleką ingerencję w sferę poszanowania wolności ekspresji i naruszałoby art. 10 ust. 1 Konwencji o Ochronie Praw Człowieka i Podstawowych Wolności

Przypominam że wyrażanie negatywnych opinii - o działaniu osób czy przedsiębiorstw, o jakości ich produktów czy usług - nie jest działaniem bezprawnym i samo w sobie nie narusza dóbr osobistych.

klient

Re: wool star

Postautor: klient » 06 lut 2018, 10:57

Dzwonią z numeru 668 909 330 proponując upominki i wysłanie zaproszenia na pokaz. Nie wiadomo skąd mają numer telefonu


meble kuchenne 4 poziom opinie

Wróć do „Sprzedaż bezpośrednia”

Created by Matti from StylesFactory.pl and Warlords of Draenor
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
 

 

cron