UWAGA NA FIRME EUROJOB

Tu umieszczamy ostrzeżenia przed potencjalnie nierzetelną firmą lub osobą, pisząc pamiętaj że jeśli nie jesteś w stanie udowodnić zarzutów , to miej świadomość, że pomawiasz ludzi lub firmę. W temacie podajemy tylko nazwę firmy lub osoby. Ułatwi to odszukiwanie postów przez innych. W trosce o rzetelność podawanych faktów nie ma możliwości edytowania swoich postów. Przed napisaniem proszę dobrze się zastanowić nad treścią.
Regulamin forum
- pisz tylko to na co masz dowody, nie fantazjuj, jeśli masz zdjęcia to dołącz do postu
- nie oczerniaj i nie obrażaj innych, wszystko można opisać bez używania łaciny
- nie ma opcji edytowania i usuwania postów więc dobrze się zastanów przed napisaniem
- jeśli chcesz aby firma trafiła na czarną listę musisz napisać do admina maila z taką prośbą + dowody na poparcie
edi

Postautor: edi » 30 cze 2009, 12:31

Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego dobra osobiste człowieka (do których należy zaliczyć również godność osobistą , pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach. Naruszenie godności osobistej innej osoby w jakikolwiek sposób (a więc również za pomocą internetu) jest więc naruszeniem dóbr osobistych w rozumieniu prawa cywilnego. Jeżeli naruszenie godności osobistej polegało na znieważeniu czyjejś osoby (pod pojęciem zniewagi należy rozumieć "ubliżenie komuś słowem lub czynem, ciężką obrazę" ), takie zachowanie danej osoby będzie przestępstwem w rozumieniu kodeksu karnego. Zgodnie bowiem z art. 216 tej ustawy kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, będzie podlegał grzywnie albo karze ograniczenia wolności. Ponadto, jeżeli zniewaga nastąpiła za pomocą środków masowego komunikowania (internet jest zaliczany do tej grupy środków), sprawca będzie podlegał grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Hmmm...a więc może by tak sprawdzić komputery z których wysłano niektóre z wiadomości na tym forum. Może niektórym przeszłaby ochota na takie dziecinne zachowanie.

terri
Posty: 358
Rejestracja: 25 sty 2007, 22:59
Lokalizacja: UK

Postautor: terri » 30 cze 2009, 14:49

>>>Jeżeli naruszenie godności osobistej polegało na znieważeniu czyjejś osoby .....

Wszystko pieknie ladnie, ale czy bycie oszustem, kanciarzem, obiecujac niebo a dajac gow....w zaden sposob nie jest tez naruszeniem godnosci osobistych?. Czy to znaczy, ze zlodziej ma wieksza prawa jak normalny czlowiek?
Czy warunki obiecywane przez wiele agencji, ktore w rzeczywistosci sa daleko od prawdy to nie 'jest naruszenie godnosci' czlowieka, i oczekiwanie, ze ludzie beda pracowali i spali gorzej jak swinie w chlewie, tez napewno nie jest naruszeniem godnosci? Ale jak ktos cos powie, to od razu przepisy na 'godnosc' - jak ludzie beda traktowani w 'godny' sposob, to nie bedzie postow gdzie ktos czuje sie, ze jego 'godnosc' zostala naruszona.

oszukany

Postautor: oszukany » 06 lip 2009, 02:40

jakie 8 euro na godzinne a moze 5.30 teraz za taka kase sie robi oczywiscie jak masz 21 lat minus podatki nie no szkoda gadac no i jak ci sie kasa nie zgadza i pytasz o co chodzi no to znowu minus podatki

mati

Postautor: mati » 06 lip 2009, 12:01

Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego dobra osobiste człowieka (do których należy zaliczyć również godność osobistą , pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach. Naruszenie godności osobistej innej osoby w jakikolwiek sposób (a więc również za pomocą internetu) jest więc naruszeniem dóbr osobistych w rozumieniu prawa cywilnego. Jeżeli naruszenie godności osobistej polegało na znieważeniu czyjejś osoby (pod pojęciem zniewagi należy rozumieć "ubliżenie komuś słowem lub czynem, ciężką obrazę" ), takie zachowanie danej osoby będzie przestępstwem w rozumieniu kodeksu karnego. Zgodnie bowiem z art. 216 tej ustawy kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, będzie podlegał grzywnie albo karze ograniczenia wolności. Ponadto, jeżeli zniewaga nastąpiła za pomocą środków masowego komunikowania (internet jest zaliczany do tej grupy środków), sprawca będzie podlegał grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Hmmm...a więc może by tak sprawdzić komputery z których wysłano niektóre z wiadomości na tym forum. Może niektórym przeszłaby ochota na takie dziecinne zachowanie.

do czego ta wypowiedz ma sie tyczyć??? może przypadkowo do postów o pier.... małżeństwie P........ Ja mam to w głęboko w d.... bo to jest sama prawda i nie widzę żadnego naruszena czyjeś godności bo jężeli ktoś jest chamem to tak jest. a co się tyczy pozbawienia wolności zwisa mi to bo dostane tylko zawiasy. Ha ha ha

Awatar użytkownika
empisek
Posty: 19
Rejestracja: 05 kwie 2008, 10:54
Lokalizacja: L-c
Kontakt:

Postautor: empisek » 06 lip 2009, 23:44

Edi ma do tego takie same prawo jak my wstosunku do Ediego!!! Edi mysli ze "Kali moze a jak Kaliemu cos zrobia" to juz jest zle i be. Wiecie co jak idziecie na rozmowe kwalifikacyjna do biura "life" to odpalcie swoje dyktafoniki w super wypasionych komóreczkach wtedy bedziecie mieli taki sam dowod na wygadywanie bredni pieknych i miłych pan w biurze ktore przewaznie nie maja zielonego pojecia lub celowo was wprowadzaja w bład o realiach ktore czekaja na was w Holland!! o.O!! Dobra rada 8-)

matiz

Postautor: matiz » 07 lip 2009, 01:11

wszystkie biura maja cos nie tak,ale nie w takim stopniu.oni eurojob jest jak grupa inwalidzka :arrow: :-/

dyzio

Postautor: dyzio » 07 lip 2009, 09:50

Zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego dobra osobiste człowieka (do których należy zaliczyć również godność osobistą , pozostają pod ochroną prawa cywilnego niezależnie od ochrony przewidzianej w innych przepisach. Naruszenie godności osobistej innej osoby w jakikolwiek sposób (a więc również za pomocą internetu) jest więc naruszeniem dóbr osobistych w rozumieniu prawa cywilnego. Jeżeli naruszenie godności osobistej polegało na znieważeniu czyjejś osoby (pod pojęciem zniewagi należy rozumieć "ubliżenie komuś słowem lub czynem, ciężką obrazę" ), takie zachowanie danej osoby będzie przestępstwem w rozumieniu kodeksu karnego. Zgodnie bowiem z art. 216 tej ustawy kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, będzie podlegał grzywnie albo karze ograniczenia wolności. Ponadto, jeżeli zniewaga nastąpiła za pomocą środków masowego komunikowania (internet jest zaliczany do tej grupy środków), sprawca będzie podlegał grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do roku.

Hmmm...a więc może by tak sprawdzić komputery z których wysłano niektóre z wiadomości na tym forum. Może niektórym przeszłaby ochota na takie dziecinne zachowanie.

odnośnie tego postu: Forum oszukani poświęcone pracy w kraju i za granicą - jedyne takie bez cenzury i wszystko!!!!!!!!!!!!

:)

Re: UWAGA NA FIRME EUROJOB

Postautor: :) » 11 sie 2009, 09:33

LidiA gappa to zaklamana szmata nic wiecej obiecuje prace i obiecuje mydli oczy interesantom jakimis herezjami a w pracy wyglada zawsze jakby wrocila z libacji ...tutaj pewnie wiele sie nie pomylilam

Gość

Re: zakłamana firma

Postautor: Gość » 24 sie 2009, 17:47

to prawda co tu wypisują jest to firma zakłamana nie płaci pieniędzy na czas i wogole brak mi słów ludzie by tu mogli umierać a oni i tak by nie przyszli z pomocą (ale syf)

no prosze wybrałeś/aś świętą trójke, szlachte nad szlachtami hehehe masakra oni są żałośńi......wiesz jak to sie mówi że wyżej sraja niz dupe maja ....:)chyba rozumiesz o co chodzi...heheeh pani mirellla masakra nie przydatna w niczym jescze potrafi wyzwać zreszta to samo pan leszek umie tylko ponizac gdzie na poczatku on byl ponizany teraz chyba sie odgrywa hehehe a pani brygidka to w ogole sie udala hehe
tam ogolnie jestes traktowany i jestes tam w zasadzie tylko numerem....a zreszta pozyjesz tam to zoabczysz wystarczy po prostu poczytac co na tej stronie o nich wszystkich pisza....zycze powodzonka w tej zasranej i zaklamanej firmie[/quote]

pracownicy

Re: UWAGA NA FIRME EUROJOB

Postautor: pracownicy » 07 wrz 2009, 22:28

Ludzie, naprawde przesadzacie, my juz w tej firmie pracujemy ponad 3 lata, i jak czytamy te oszczerstwa to az sie niedobrze nam robi.
Nie rozumiemy skad tyle tej nienawisci, naprawde, jezeli macie dosyc tej firmy to poszukajcie sobie pracy w innych biurach, jest ich naprawde duzo w Holandii i to wy macie prawo wyboru!

Co do pracownikow biura, to mozemy tylko powiedziec ze nasza osoba kontaktowa jest pani M..... i pracuje nas w firmie ponad 30 osob, i od wszystkich slyszymy tylko pozytywne rzeczy! Zawsze pomoze, wytlumaczy, porozmawia z pracownikami jak jedna z nas.
Majac tyle osob pod nadzorem, mozemy ja tylko podziwiac, niema co zazdroscic, czytajac to co wypisujecie o pracownikach biura.
Jest dla nas najlepsza menadzerka w Eurojob.

Zostawcie w koncu tych ludzi w spokoju, jak macie problemy to wytlumaczcie je osobiscie a nie rzucajac blotem na tej stronie.


meble kuchenne 4 poziom opinie

Wróć do „Uwaga na .. - propozycje do czarnej listy”

Created by Matti from StylesFactory.pl and Warlords of Draenor
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
 

 

cron